onsdag 6 februari 2013

Barnfamilj och badrumsrenovering

Det blev så tyst i lägenheten idag. Det är inte fullt med folk här. Det var det däremot igår för då var Manges systers familj här och hälsade på, då Manges syster skulle till skolan här. Så det var fullt ös här igårkväll. Jag och Majken lekte kurragömma, förvånansvärt länge dessutom eftersom lägenheten inte är så himla stor, haha. Vi spelade även låtsasgitarr och chillade i soffan. Och imorse var superBosse igång, kröp runt i hela lägenheten, helst till badrummet där det var en som arbetade med renoveringen. Klockan 7 var vi alla uppe och renoveringen började ca halv åtta med att toaletten skulle ut.

Men i förmiddags försvann alla och det blev bara jag kvar i lägenheten. Till renoveringen började igen. Så nu är där en kille i badrummet som sjunger för mig ibland. Jag hoppas han blir klar snart för jag orkar inte gå till skolan för att gå på toa igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar