onsdag 13 juni 2012

We both look so happy

Jag och brorsan kom precis hem från stan som var full av utklädda studenter. Tydligen så är det karneval idag. Känns inte som det var så längesen jag själv var utklädd till nunna tillsammans med hela min gymnasieklass. Och skattjakten där vi klädde ut oss till superhjältar och samlade ihop poäng på jättekonstiga sätt. Det är tre år sen nu. Och på de tre åren har jag hunnit plugga ännu mer och ta examen... Eller nästan i alla fall, lite komplettering och sen är examen min! Men varför går tiden så fort? Dessa tre åren har gått jättefort och jag har precis insett att jag inte kommer träffa vissa i min klass mer, och de jag kommer träffa kommer jag träffa jättesällan. 

Imorgon ska jag dessutom packa ihop min lägenhet. Känns knas att packa ihop Karlshamnslivet. Livet som jag älskat något sjukt mycket. Dessa tre åren har varit de tre bästa åren av mitt liv hittills. Alla härliga människor, fester och annat skoj vi hittat på där. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar