tisdag 19 juni 2012

Du var redan där

Idag var jag första dagen på jobbet. Fast jag fick bara gå bredvid. Den enda information jag fick var att jag skulle vara på kontoret 6.45 och att jag skulle träffa en kvinna där. Men hon var sen och jag satt och funderade på om jag var förvirrad och om jag hade tagit fel på dagarna... Det hade jag inte och när hon kom åkte vi till första objektet, som det verkar kallas, och städade i tre timmar. Efter det var jag ledig i sex timmar för att sedan vara tillbaka på kontoret klockan 16.00 och åka till nästa objekt där jag slutade sju. Sista objektet verkar jag ha varje dag, men jag vet inte säkert eftersom jag inte har fått mitt schema än... Det var inte alls som jag hade tänkt mig och jag grät en del när jag kom hem. Jag är helt slut i huvudet efter allt jag har fått lära mig i dag. Och jag har två dagar till att gå bredvid. Jag kommer vara helt slut på fredag.

Nästa vecka ska jag jobba själv och jag kommer inte ha nåt liv eftersom jag typ är den enda som är ledig sex timmar mitt på dagen... Men det blir nog bra. Snart ska jag sova eftersom jag börjar 5.45 imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar