söndag 10 juni 2012

Sweden Rock Festival

Min högsta önskan gick i uppfyllelse igårnatt, jag har sett Mötley Crüe! Det var underbart, häftigt och riktigt bra :D Jag och Fia gick dit drygt en timme innan de började och trängde oss fram, vi hamnade bland folk som hade köat i fyra timmar ;)

Jag har sett massa andra bra band också, typ Slade, The Darkness, Twisted Sister. Men jag missade några på grund av dåligt väder, bland annat Gotthard :(

Jag kom hem för ett tag sen. Saknar det redan och nu är det ett helt år kvar till nästa gång. Det är så konstigt hur jag kan sakna något jag klagar så mycket på, typ som att det är kallt och blött hela tiden. Men ser man tillbaka på helheten så är det alltid lika underbart varje år, och vi fick ju faktiskt en fin dag. Så fin att jag lyckades bränna mig ganska ordentligt, haha. 

Jag har i alla fall hunnit bada och bli av med all smuts, och nu ska jag fixa käk och kolla på Pretty Little Liars och bara ligga på soffan hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar