torsdag 21 juni 2012

Midsommar eller kräftskiva?

Idag har varit en hyfsat lätt, men ändå jobbig, dag på jobbet. Det var samma som jag gjorde i tisdags och jag fick sluta ganska många timmar tidigare än vanligt. Det är ju positivt. Det jobbiga är att igår var jag på stranden, inte för att det var jobbigt att va på stranden, det var ett bra tidsfördriv på min sex timmar långa rast. Men jag brände mig något sjukt mycket på baksidan och har problem att böja på mina ben, kan inte gå i trappor utan att det gör ont och jag ser helt efterbliven ut, haha. Ryggen är inte lika hemsk som mina knäveck, men den svider emellanåt. Folk har till och med frågat om det är dags för kräftskiva snart :o Inget tycks hjälpa heller. Har smort med ren aloe vera och kortison, men det blir inte bättre. Jag hoppas det har lindrats till imorgon så folk slipper tro att jag har stelopererade knän eller nåt. Och jag vill kunna ha min midsommarklänning utan att det skaver, haha.


Jag hoppas det blir en bra midsommar, men det tror jag det blir! Halvt spontant sådär bestämdes det för en midsommar i Karlshamn med annat folk som också var utan midsommarplaner. :)




Lina fastnade ståendes i bilen innan vi skulle till stranden :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar