tisdag 24 april 2012

She thinks that she can fly and she might

Idag är jag en duktig Louise. Jag var sjukt trött när jag kom hem och la mig i sängen en stund, somnade direkt! Men som tur var ringde mamma och väckte mig. Jag tog tag i mig själv och stekte asiatiska pannkakor. Mums vad gott. Pannkakor gjorda på kokosmjölk (och vanlig mjölk) och kokos. Egentligen skulle det vara rismjöl blandat med vetemjöl, men jag körde på endast vetemjöl och det funkade bra. Dessutom skulle man steka pannkakorna med banan på och sedan servera med glass och pannkakssirap. Supergott blev det :D


Sen diskade jag all min disk, så att jag slipper diska så mycket imorgon. För på torsdag hinner jag inte. Då bär det av till M's föräldrar för att sedan åka till Tyskland på fredagmorgon :) Åh, saknar M. Ska pussa sönder honom när han kommer hit!

Nu ska jag öva lite till på trekvartsseminariet som är imorgon. Och sen se om jag hinner packa nåt inför Tyskland ^^



Senast jag var på resa var med dessa brudarna + familjer. Här är vi i Rhodos stad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar