torsdag 26 april 2012

Dancing in the night, dancing through the days

Satt nyss och kollade facebook precis som vanligt. Snubblade över den här länken om funna skelett vid tågstationen i Kristianstad. Det första jag tänkte när jag hade läst den var "Jaha, då blir stationen inte klar på ett bra tag till då..." Känns som att det har varit planerat i evigheter och aldrig blir klart. Och min andra tanke var "Fan vad glad jag är att jag inte pendlar längre!" Det är nog något av det tråkigaste jag gjort. Att behöva sitta på ett tåg en längre tid, man vet inte om man får sittplats eller inte. Man vet inte om tåget är i tid eller om det stannar på spåret av okänd anledning. Osv osv...

På tal om att åka långt, jag ska ju till Tyskland imorgon med M's familj. Då blir det en lång bilresa till färjan som jag inte ser fram emot. Lång? tänker ni då. Ja, jag tycker två timmar är lååångt att sitta stilla i en bil när jag dessutom har lätt för att bli åksjuk. Dessutom2 så ska vi åka jättejättejättetidigt och jag kommer vara helt död. Jag hoppas jag somnar i bilen, vilket inte är särskilt troligt, haha.

Jag ser i alla fall fram emot helgen och ska packa klart och duscha nu så att jag får allting med mig!







Idag har jag och Felicia fotats till kandidatarbetet. Det skulle finnas en bild på alla i gruppen man jobbar i. Det här är inte bilden vi tänkt använda, men vi såg ut ungefär så här i alla fall. Vi speglar musikgenrerna vi jobbar om ;D

1 kommentar:

  1. Snubbla över din blogg på fäcebook idag =D Vill se kandidat arbetet!! /Neko

    SvaraRadera