torsdag 26 april 2012

Hello big family, who's gonna cook the noodles today?

Jag har under en längre tid blivit av med teskedar.De har blivit färre och färre med månaderna och jag började verkligen undra var alla blev av. Jag började undra om det var någon med teskedsmani som smög sig in i min lägenhet och smugglade ut teskedarna. Men så var inte fallet. Nu när jag höll på att packa tömde jag en väska jag har använt ganska flitigt. Jag lyfte upp den och jag hörde hur den skramlade, det lät som bestick. Jag började rota igenom alla fack utan att hitta ett enda bestick. Jag kände längs "väggarna" i väskan och kände att där låg teskedar. INUTI fodret. Hur fan hamnade de där? Jo, efter lite letande hittade jag ett hål i ett av småfacken där tre teskedar hade trillat ner. Wohoo, så var jag tre teskedar rikare :D Där låg även andra spännande grejer, men jag hinner inte utforska mer för nu påbörjar jag resan mot stationen för att hämta M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar