onsdag 19 september 2012

Just because

Det här med att plugga och skriva rapporter är inte riktigt min grej. Jag tänkte att jag skulle plugga den hösten så att jag skulle ha en inkomst och samtidigt kunna söka jobb. Sen visade det sig att jag inte får pengar ändå, massa krångel, och det tar tid att fixa det. Snart känns det inte som att det är lönt att fixa det själv innan kurserna tar slut. Alltså finns det ingen mening med att läsa de tre kurser jag läser nu. Förutom den ena av dem, den jag läser för att få ihop poäng till min examen. Utöver den kursen är de andra helt onödiga. Den jag har börjat läsa, Mat och miljö, är jätteintressant, men den kräver mycket arbete och skrivande.

Söka jobb har jag definitivt inte hunnit göra än. Efter flyttande, iordningställande av lägenhet och plugg orkar jag inte sätta mig ner och söka jobb också.

Just nu har vi dessutom en målare i lägenheten och stör min koncentration lite. Så har inte fått mycket gjort av uppgiften som ska in på fredag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar