måndag 3 september 2012

Flytt och datorproblem

Finns det nån gång det inte är fel på mina datorer? Verkar vara fel på mitt ljudkort nu. Kul!

Det mesta börjar ordna upp sig i lägenheten i alla fall. Grejer börjar komma på plats, men det är långt ifrån klart. Pratade med felanmälan eller nåt idag med. Massa fel i lägenheten, element sitter löst, snustorra packningar i köket så det läcker, och det är stopp nånstans. Så vi kan inte diska förrän det är fixat... Det värsta är väl att kylskåpet är så gammalt att väggarna har böjt sig utåt, så hyllorna sitter löst. Igår fick jag en surprise när jag skulle ställa in grejer. Hyllplanet trillade ner så vi hade öl- och ciderburkar överallt, konservburkar trillade och all sås vi skulle ha till maten hamnade på mig, golvet och mattan. Spännande lägenhet, här kan allt hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar