söndag 20 januari 2013

Don't listen to a word I say. The screams all sound the same.

Här sitter jag i min ensamhet och vet inte riktigt vad jag ska göra. Mange och hans klass åkte till Vemdalen igår. Lite tomt att bo själv i en vecka. Jag är van vid att vara själv om dagarna, men om kvällarna brukar jag inte behöva vara själv och därför känns det himla ensamt just nu. Det är tomt i soffan. Det är tomt i sängen. Och jag som redan har svårt att sova annars. Och jag saknar mina fina vänner. Förut kunde jag alltid gå hem till dem om jag hade tråkigt eller kände mig ensam. Det var nära och bra. Nu är det flera mil till mina fina vänner. Men jag hittade lite fina bilder från i höstas när de var och hälsade på. Jag skrattade lite. Jag förstår inte varför vi aldrig blir bra på bilder tillsammans, haha. Den första av dessa bilderna är redigerad för jag tyckte att vi skulle ha en där alla såg fina ut, fast ni är alltid fina i och för sig :) <3





1 kommentar:

  1. Skriv om miljökursen, dagens outfits (du har grym stil)! /nyfiken

    SvaraRadera