måndag 7 maj 2012

But I know the fault lies with me

För två år sen introducerade Marco mig för Tyler Hilton's musik. Jag fastnade för en låt just då, You'll ask for me. Resten av låtarna tyckte jag var helt okej, men inget jag lyssnade på direkt. Ett tag senare gav jag dem en andra chans och fastnade för några låtar till. En del av dem blev till och med mina favoritlåtar.


I onsdags var vi med på musikquizet på Harrys som vanligt och en av låtarna som spelades var Tyler Hilton's You'll ask for me. Det var då ett bra tag sen jag lyssnade på honom och blev helt glad när jag hörde den. Sen dess har jag nästan enbart lyssnat på Tyler Hilton och upptäckt mängder med bra låtar. Kan inte sluta lyssna, det är så mysig musik. Så tack Marco för att du fick mig att lyssna på den här fina musiken! :)


Bild från Google.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar