torsdag 3 maj 2012

And I wonder why you left me

Idag är en bra dag. Gick jättebra i skolan. Solen sken och vi satt på balkongen ett bra tag. Tillräckligt länge för att få bonnabränna. Så nu har jag två brännor, en från igår och en från idag. Haha.


Efter skolan pussade jag på M innan han åkte hem, och sen drog jag, Catrin och Edita till Sternö och käkade glass. Mums!


Ett tag senare hängde vi på strandpromenaden och grillade med ett gäng andra sköna människor. Blev mätt och kall så vi pallrade oss hemåt vid nio-tiden. Mycket trevligt må jag säga!


Nu är det läggdags och det känns jättekonstigt att det är tomt bredvid mig i sängen. Har sovit med M bredvid mig i en vecka nu, så det är lite ensamt..


Men som sagt, sovdags! Natti.


Edita leker med räkorna.
SötCatrin.

Strandpromenaden.

Edita är lika charmig som vanligt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar