måndag 20 augusti 2012

Home sweet home

Vilken händelserik helg det har varit. Inte konstigt att jag känner mig så uttråkad idag... Har hängt med grabbarna hela helgen, som vi säger började i torsdags med ölfika.. Just det, innan dess drog jag och Svea till stranden och gick superlångt!

I fredags chillade vi hos Svea och sen blev jag stoppad av polisen när jag skulle lämna Macke. Nervöst? Jajemen!

I lördags hämtade Patrik och Svea mig i hästen (Mustangen) och vi begav oss mot gokartbanan. När jag kom dit ville jag först inte köra, men jag ångrade mig sen och det är jag glad över. Fan vad kul det var :D Efter körningen blev det glass i Åhus, och på kvällen var det fest. Ja, party var det!!

Bakissöndagen började med soffhäng och tv-spel innan vi körde hem till mig och poolen! Sen blev det pizzabak och film hos Patrik. Nomnom.

Det är en svårslagen helg och denna dagen har inte alls varit lika rolig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar